دمنوش برای دیابت

قیمت : 28,000 تومان 25,000 تومان

دمنوش بوقناق

بوقناق نام گیاهی گل دار می باشد که خواص بسیار زیادی دارد. این گیاه دارویی برای درمان بسیاری از بیماری هاست که مهم ترین آن ها دیابت می باشد. این گیاه در مناطق کوهستانی می روید و از اعضای مختلف آن میتوان دمنوش بوقناق که خواص دارویی زیادی دارد درست کرد.

خرید دمنوش برای دیابت بوقناق در قالب یک بسته با قیمت ۲۵ هزار تومان

خرید بهترین داروی گیاهی برای دیابت در قالب سه بسته با قیمت ویژه ۶۰ هزار تومان

برای خرید تلفنی هم می توانید با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴تماس حاصل فرمایید.

دمنوش بوقناق

از ریشه و میوه ی بوقناق می توان برای قطع خونروی استفاده کرد. همچنین اگر آن را دم کنیم و بنوشیم برای بیماری های معده و کبد و قطع تب های طولانی مفید است. همچنین این گیاه ضد سم می باشد. این گیاه برای التیام زخم ناف استفاده می شود و میتواند جذام را درمان کند. گذاشتن برگ های له شده ی گیاه بوقناق با مالیدن شیره ی آن روی پوست برای بهبود زخم ها بسیار مفید می باشد.

این گیاه معمولا به صورت دمنوش مصرف میشود و از اعضای گیاه به صورت مستقیم استفاده نمی شود. نوشیدن دمنوش بوقناق بر روی غدد فوق کلیه و فعال کردن لوزالمعده یا پانکراس در بدن تاثیر شگفت انگیزی دارد. از مهم ترین خواص دمنوش بوقناق، افزای ترشح انسولین، کاهش قند خون و در نتیجه درمان دیابت می باشد.

دمنوش دیابت

دمنوش بوقناق به تنهایی هم خواص بسیار زیادی دارد ولی اگر با خرما و یا کمی عسل مصرف شود خواصش چند برابر خواهد شد. مهمترین خواص آن عبارتند از: کاهش پلاکت، افزایش گلبول های قرمز خون، در نتیجه درمان کم خونی، درمان تنگی نفس و آسم و کاهش سکته های مغزی و قلبی.

خرید دمنوش برای دیابت بوقناق در قالب یک بسته با قیمت ۲۵ هزار تومان

خرید بهترین داروی گیاهی برای دیابت در قالب سه بسته با قیمت ویژه ۶۰ هزار تومان

برای خرید تلفنی هم می توانید با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

استفاده از دمنوش بوقناق عروق پوستی را باز کرده و پوست را شفاف میسازد. کبد را فعال کرده، خون را تصفیه می کند و در نتیجه جوش های صورت را از بین می برد. نفخ معده و روده را از بین می برد. همچنین برای دستگاه گوارش، دفعال کردن کبد، تولید صفرا، درمان کولیت و تجزیه وتحلیل چربی ها بسیار موثر است.

نوشیدن این دمنوش ترشح آدرنالین را تنظیم می کند، غدد فوق کلیه را فعال کرده و استرس، اضطراب و عصبانیت را از ما دور می کند. از تاثیرات بسیار عالی این دمنوش، دمان ورم وسنگ کلیه، یبوست و نرمی روده ها می باشد.

لازم به ذکر است که تما این خواص تا به اینجا تنها مربوط به خود گیاه بوقناق بوده و در دمنوش دیابت از گیاهان دیگر با خواص دیگری نیز استفاده شده اند. این گیاهان شنبلیله و گزنه می باشند.

در دمنوش معرفی شده که درمان گیاهی دیابت می باشد گیاه شنبلیله یافت می شود. این گیاه از گیاهان مفید برای دیابت می باشد. گیاه شنبلیله از سبزی های محبوب ایرانیان است و معمولا در سفره های ایرانی پیدا می شود. این گیاها خواص متفاوتی دارد که به چن تا از آن ها اشاره میکنیم. استفاده از این گیاه موجب کاهش کلسترول خون می شود. همچنین این گیاه تقویت کننده ی قلب می باشد. گیاه شنبلیله خاصیت ضد التهابی دارد. همچنین این گیاه درمان ککنده ی ورم است. از دیگر خواص این گیاه می توان به درمان جوش، سوختگی و اگزما اشاره کرد. البته دلیل استفاده از آن در درست کردن دمنوش برای دیابت قابلیت کاهش قند خون و کنترل دیابت آن و جزو گیاهان دارویی برای دیابت بودن آن می باشد.

در دمنوش بوقناق از گزنه هم استفاده شده. این گیاه گیاهی شفابخش می باشد. گزنه موها را تقویت می کند، جلوی ریزش موی سر را می گیرد و حتی ممکن است باعث رویش موی مجدد بشود. نوشیدن دمنوش یا چای گزنه موجب رفع شوره ی سر و شفاف شدن مو ها می شود. از خواص کارآمد این گیاه افزایش شیر مادرن شیرده می باشد ( که از مشکلات امروزه ی بسیاری از مادران می باشد.) گزنه برای افراد سن بالا نیز مناسب می باشد چون ضد بیماری آرتروز است و درد های مفصلی را درمان می کند. از دیگر مزیت های گیاه گزنه می توان به تقویت دستگاه گوارش اشاره کرد. همچنین این گیاه بیماری های پوستی را هم شفا می دهد. این گیاه نیز جزو گیاهان دارویی دیابت می باشد چون موجب درمان بیماری قند خون می شود. همچنین استفاده از این گیاه باعث درمان کم خونی می شود.

دمنوش بوقناق

روش مصرف دمنوش:

همان طور که قبلا اشاره شده، مهم ترین خاصیت دمنوش بوقناق افزایش انسولین، فعال کردن لوزالمعده، کاهش قند خون و درنتیجه درمان دیابت می باشد و این دمنوش بهترین داروی گیاهی برای درمان دیابت است. به همین دلیل افرادی که مشکل دیابت یا قند خون ندارند حتما باید آن را با مقداری عسل میل کنند چون به شدت قند خون را کم می کند. بیماران دیابتی میتوانند با فاصله ی ۶، ۸ و ۱۲ ساعت در روز این دمنوش را مصرف کنند. البته اگر قند خون بیمار بیش از ۲۰۰ می باشد، می تواند هر چهار ساعت یک استکان ۱۰۰ میلی لیتری مصرف کند.

این دمنوش در صورتی که همراه با عسل یا خرما مصرف شود هیچ گونه منع مصرفی ندارد به جز برای مادران شیرده. مصرف این دمنوش موجب خشک شدن شیر مادران شیر ده می شود.

(تصویر ۵)

کلمات کلیدی: دمنوش بوقناق، دمنوش دیابت، دمنوش برای دیابت، درمان گیاهی دیابت، داروی گیاهی دیابت، گیاهان دارویی برای دیابت، گیاهان مفید برای دیابت، گیاهان دارویی دیابت، بهترین داروی گیاهی برای دیابت

 

 

 

 

چای دکتر سینا , قهوه سبز سهله , دمنوش بوقناق , چای لاغری کرفس , قهوه سبز ۱۱۱ , دمنوش لاغری دربند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر برزنت , لینک شما در اینجا