خرید قهوه سبز سهله 

قیمت : 42,000 تومان 39,000 تومان

قهوه سهله برای لاغری آری یا خیر؟

آنچه که ما در واقع روزانه به عنوان قهوه صرف می‌کنیم شکل فراوری شده‌ی قهوه‌ی سبز است. قهوه در اصل به رنگ سبز بوده و دارای طعمی بسیار تلخ و عطری فوق‌العاده دل‌انگیز است. قهوه‌ی سهله را تفت می‌دهند و به شکل قهوه‌ای در می‌آید که ما معمولا مصرف می‌کنیم. امروزه بازار قهوه‌ سبز سهله حسابی داغ است. قهوه‌ی سهله به دلیل داشتن کلروژنیک اسید باعث افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود بنابراین روند کاهش وزن بدن را به دنبال دارد. علاوه بر این قهوه سهله به دلیل داشتن کافوئین باعث کاهش اشتها می‌شود. با این وجود قهوه‌ی سبز سهله بیشتر جنبه‌ی لاغرکنندگی دارد.

برای خرید قهوه سبز سهله در قالب یک بسته با قیمت ۳۹ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

برای خرید قهوه لاغری سهله در قالب سه بسته با قیمت تخفیف خورده ۱۰۵ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید:

برای تهیه دمنوش قهوه سبز سهله  به صورت تلفنی می توانید با شماره ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس بگیرید.

قهوه سهله

طریقه مصرف قهوه سبز سهله

طریقه مصرف قهوه سبز لاغری سهله بسیار راحت است. کافی است دو ساعت قبل و یا بعد از غذا یک قاسق چایخوری پودر قهوه سهله را داخل یک فنجان چایی داغ ریخته و یک قاسق عسل و زعفران آب کرده به آن افزود. پس از اینکه قهوه خوب حل شد می توان آن را نوشید. استفاده‌ی بیش از حد از هر چیز مسلما عوارضی به دنبال خواهد داشت. نوشیدن بیش از ۳ فنجان قهوه سهله در روز خاصیت آن را از بین می‌برد. مصرف افراطی از چای سهله و یا قهوه سبز باعث اختلال در خواب٬ عدم تمرکز٬ تحریک پذیری روده٬ اضطراب و مشکلات دیگری چون ناراحتی قلبی و سفت شدن دیواره‌ی عروق می‌شود. وقتی در مصرف دمنوش قهوه سهله زیادی روی شود ماده وارد خون می شود و باعث ایجاد مضرات فراوانی می‌شود. با این وجود قهوه سهله را باید در کنار برنامه‌ریزی غذایی صحیح و فعالیت بدنی مصرف کرد تا به نتیجه‌ی مطلوب رسید.

برای خرید قهوه سبز سهله در قالب یک بسته با قیمت ۳۹ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

برای خرید قهوه لاغری سهله در قالب سه بسته با قیمت تخفیف خورده ۱۰۵ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید:

برای تهیه دمنوش قهوه سبز سهله  به صورت تلفنی می توانید با شماره ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس بگیرید.

قهوه سهله

دمنوش قهوه سهله

دمنوش لاغری سهله دارای ترکیباتی چون چای ترش٬ گیاه تازه قهوه و چای اولونگ است که طعم بسیار دلپذیری دارد و علاوه بر آن روند لاغر شدن را بسیار سریع می‌کند. دمنوش قهوه سبز سهله بهترین جایگزین برای قرص و داروهای شیمیایی لاغر کننده است. قهوه سهله را اگر به طرز صحیح مصرف کرد عوارض مواد شیمیایی را ندارد. چای لاغر کننده سهله درست مانند دمنوش سهله و قهوه سبز سهله عمل می‌کند. این نوشیدنی‌ها به طرز شگفت انگیزی سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند و باعث چربی سوزی می‌شوند. مصرف چای لاغری سهله به مرور باعث کاهش اشتها نیز می‌شود. مصرف درست چای سبز سهله هیچ مضراتی به دنبال ندارد اما باز با این وجود استفاده‌ی آن برای خانم‌های باردار٬ خانم‌های شیرده و افرادی که از پوکی استخوان رنج می‌برند توصیه نمی‌شود.

قهوه سبز

روش خرید اینترنتی قهوه سبز سهله

برای خرید قهوه‌ی سبز سهله٬ چای سهله و دمنوش سهله راه‌های متنوعی وجود دارد. از جمله اینکه می توان اینترنتی اقدام کرد. خرید قهوه‌ سبزسهله بسیار کار آسانی است. کافی است که از فروشگاه اینترنتی معتبری محصول مورد نظر را به سبد خرید اضافه نمود و از درگاه بانکی در دسترس اقدام به پرداخت هزینه کرد. در زمان مقرر توسط پست می‌توان قهوه‌ی سهله را درب منزل تحویل گرفت. علاوه بر این بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی از سامانه‌ی پیامکی خرید نیز برخوردارند. در غیر این صورت می توان به فروشگاه‌های معتبر مخصوص دمنوش٬ چای و قهوه سبز سهله رجوع کرد و اقدام به خرید نمود. قیمت قهوه سهله بسته به پکیج آن دارد. اما معمولا قیمت قهوه سبز سهله یک بسته‌ای بدون تخفیف ۳۹۰۰۰ تومان است.

خرید قهوه سبز

قهوه سبز سهله٬ قهوه سهله٬ خرید اینترنتی قهوه سبز سهله٬ خرید قهوه سبز سهله٬ دمنوش قهوه سبز سهله٬ طریقه مصرف قهوه سبز سهله٬ قهوه لاغری سهله٬ قهوه سبز لاغری سهله٬ ٬ خواص قهوه سبز سهله٬ دمنوش لاغری سهله٬ چای سبز سهله٬ چای لاغری سهله٬ دمنوش سهله٬ عوارض قهوه سبز سهله٬ قیمت قهوه سبز سهله٬ چای سهله٬ قیمت قهوه سهله٬ دمنوش قهوه سهله

 

 

 

چای سبز دکتر سینا , قهوه سبز لاغری سهله , گیاهان دارویی دیابت , چای کرفس  ۵۰۴۰ , قهوه سبز ۱۱۱ , دمنوش لاغری دربند , دمنوش گیاهی برای ارامش اعصاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *